Rajsko voće

U danu nalik na ovaj, učauren u vrelom letnjem sivilu, bez vidljivog rešenja, kad ništa nije loše a mrzovoljnost me uvuče u poznati krug misli, kad od budnosti svoje žene ne mogu da sakrijem promenu u meni, i kad mi kaže da nikako ne želi da vidi ravnodušnost na licu na koje je navikla…

*

Isplivila je ispred mene u dvodelnom kupaćem kostimu, i tu, pored mojih nogu prešla šakom preko svog trbuha, i naniže, stiskajući gaćice ne bi li ocedila suvišnu vodu. Niz butine joj se cedila tečnost, i dok sam je ja radoznalo posmatrao ona je već počela da se guzi ispred mog nosa tražeči nešto po torbi, ali ta moja potreba da očima upijem svaki detalj, ta moja vrelinom poremećena ravnoteža, (otežala od dremeža), probudila je u meni nagonski refleks da se u prirodi sve može piti i sve jesti. I kao da mi čita misli stavila je u činiju ko lopte oble plodove krupnog i crvenog paradajza. U trenu sam osetio kako mi se usne šire u smešak dok žudim za tim aromatičnim ukusom, i kako nestrpljiv jedva čekam da prstima umočim njegove ko školjka sluzave kriške u mlaku so.

Ooo ženče… priznajem ti da je život osmišljen malim koracima, da je rešenje tu oko nas, i da je potrebno učiniti mali napor i iskoračiti u taj i takav dan. I ko zna zašto je to dobro i zašto mi je došlo da napišem ovaj post. Hteo sam valjda da uhvatim trenutak kao što je ovaj. Trenutak čiji se smisao tek nazire, a u kome prepoznajem dragocenost meni već odavno poznatog mesta… i gde se kupam, i gde školjke skupljam.

15 responses to “Rajsko voće

  1. Da li se tu radi o nekoj vrsti kanibalizma, ili mi je nešto promaklo…?
    Ili… hmmm…crveni paradajz, školjke, sluz, voda…biće da se ipak radi o nekoj novoj vrsti vegetarianizma…
    Zbunjen sam sasvim…

Komentar:

