Cunami

Smeješ se,
kuckaš noktima po čaši,
znam,
mnogo je znoja proteklo
ovih dana preko našeg mola.
Većeras ti trebaju talasi, vino, i smola.

Odavno sam ja naučio govor tvog tela
zato i poštujem svaki vetar u jedra.
Pardon garson!
Još jedna čaša vina u nedra
za ovu igru od usana do bedra.

Ne sumnjaš ti da ćeš biti gola,
da sam ja stari mornar s` lulom
i da mi je mreža strpljenjem prtena.
Zato me ne zezaj stopalom ispod stola
jer dobro znaš da ćeš biti vrtena.

14 responses to “Cunami

Komentar:

