Usidreni brod

– Ženče, gde mi je kupaći?
– Sakrila sam.
– Zašto?
– Zato što sam znala…
– Napolju je +36°, nećemo valjda da sedimo kući?
– Hoćemo.
– Zašto?
– Zato što je danas Sveti Vartolomej, danas se ne ulazi u reku. Nema plivanja.
– MOLIM.
– Rekla sam ti.
– A od kad’ smo mi toliki vernici?
– Dolaze nam Gaga i Neša. Uostalom, to je narodno verovanje i nije nam nužno.
– Ali oni dolaze uveče.
– Dolaze…

– Ženo daj mi gaće.
– Neću.
– Daj gaće.
– Ne!

– Ženo.
– Molim.
– Da skoknem…
– Aha. Skokni do prodavnice, spiskak je na stolu.
– Ali ja sam mislio…
– Šta si mislio?
– Mislio sam na… na kafu. Da li mi u ovoj kući imamo kafu?
– Imamo. Hajde da popijemo pa da ideš.
– Na kupanje?
– Ne. U kupovinu.

– Ženo.
– Molim.
– Da skinem zavese?
– Ne.
– A tepih… I on treba da se istrese?
– Ne.
– Zašto?
– Danas je praznik. Danas se takve stvari ne rade.
– Da, zaboravio sam… A mogao sam da hoblujem parket. Dan je ko stvoren…

– Ženo.
– Dođi.
– Molim.
– Dođi.

– Idem da se istuširam.
– Ali rekla si da danas nema kupanja.
– Nema.
– A tuširanje može?
– Može.
– A kako kažeš da se zove taj Svetac?
– Vartolomej.
– Mora da je bio neki munčenik?
– Pa jeste… kako znaš?
– Eto… i mi mučenici znamo ponešto.

– Ženće.
– Molim.
– A da li ti znaš šta sam ja nekada bio?
– Ne znam. I baš me zanima šta si ti nekad` bio?
– Žaba. Ja sam ženo bio žaba.

 

29 responses to “Usidreni brod

  1. Jedna je žaba
    Nežna i slaba
    U vodu skočila
    Pa se ukočila

    Sada je traži
    Svuda po plaži
    Jedan žabac
    Jak kao vrabac

    Kada je spazio
    U vodu zgazio
    Sav se skvasio
    I žabu spasio

    Kreke kek!

  2. Sa ovim postom si samo upotpunio ono što me još uvek drži a nije veštački psihostimulans 😉
    Tvoja mistika svakodnevne fantastičnosti.

Komentar:

