Mora tako

– Hoću ovo!
– Šta?
– Ovo.
– Ali napolju je toplo.
– Nije.
– Vidi, lepo je i ovo sa jagodama.
– Neću to.
– Zašto?
– Zato tata što mora ovo. To je mama ostavila da obučem.
– Dobro, ostavila je, ali sada je toplije. Mama je rano otišla, a jutros je bilo hladnije…
– Nije bilo.
– A bambi? Hoćeš jaknicu sa bambijem?
– Tata, bambi je za kupanje.
– Minja, guma sa bambijem je za kupanje. Ja te pitam za jaknicu.
– Tataaaaaa…
– Molim?
– E ti hoćeš da mi od “hladnosti” pocrveni nos pa da primam bocke?
– Neću…  dođi da te obučem.  Zakasnićemo.

– Zašto si je tako obukao – pitala me je čim nas je videla?
– Mora tako. Hladno je.
– Ali nije hladno – pogledala me je s` nevericom.
– Ma jeste ženo, hladno je.
– Tata.
– Molim?
– Mama je skinula mantil, a ja nju uvek poslušam.
– Eto… mama neće da sluša.
– Zato će mama da primi bocku. Jel tako tata?
– Tako je Minja.

18 responses to “Mora tako

  1. Razmišljam… da li je ovo iz arhive ili je pisano nedavno.
    Nevažno…Bambi ostavlja utisak 🙂
    Pozdrav za Tebe, Minju, i mamu kojoj nije hladno. 🙂

  2. Potsetio si me….
    Šta je džemper?
    Džemper je deo odeće koji roditelji oblače deci kada je njima hladno. 🙂

Komentar:

