The Versatile Blogger Award

Poštovani blogeri, satima mozgam šta da napišem a da to ima nekog smisla ali ponekad ovakve stvari mogu biti mnogo teže nego pisanje postova. Ali dobro… pre svega želim da Vam zahvalim na nominaciji i odvojenom vremenu za čitanje. Dakle, kako pravila nalažu, posebnu zahvalnost dugujem autorima sledećih blogova:

Što se moje nominacija drugih blogova tiče smatram da svaki autor svojim pisanjem predstavlja sebe kroz svoj blog, (kao što svaki komentar izražava stav autora komentara a ne stav autora bloga). Eto, to je neko moje mišljenje kojim sam i ja započeo pisanje ovog bloga. Ali nema veze… U svetu gde smo samo broj u nizu umreženih IP adresa, to jest statisti u predstavi, (gde svako priča svoju priču a gde nam ćitaoc ukazuje čast), iako smo na papir ostavili deo sebe dolazimo u priliku da sami sebe objašnjavamo i pored toga što je u onome što smo napisali rekli sve… Jer, pre ili kasnije, neko će nas ovako ili onako protumačiti ili prozvati. I šta onda? Da li i dalje treba ćutati ili podići glas iako znamo da to i nema nekog naročitog smisla u vremenu lajkovanja, šerovanja, hejtera, simpatizera, pa ako hoćete i umreženih zajednica, laži, sujete, nerazumevanja, zlonamernosti i predrasuda? Ja mislim da treba ćutati, jer dalja komunikacija može postati kudikamo zapletenija nego što nam se u prvi mah čini. Naravno, uvek će se naći neko ko će i našu ćutnju protumačiti misleći da smo nadmeni, pa čak i nepristojni, jer eto nismo dostupni i iz prkosa ili povređene sujete odbijamo dalju komunikaciju. Ali bože moj, važno je biti na sceni i da lov traje… Verujem da ni jedan nickname ni naziv bloga nije slučajan, (jer svako sebe predstavlja kako želi), a na nama ostaje da čitamo između redova i sklopimo sliku… Samo iz tog razloga nikoga ne nominujem. Dakle, ja neću praviti listu blogova ali ću pročitati sve što smatram vrednim i ostaviću vam trag.
Dame i gospodo… Otisak na displeju je moj bal pod maskama i sve što nađete ovde karte su iz mog šešira, a ako vas interesuje poneka činjenica o meni to možete pročitai ovde.

21 responses to “The Versatile Blogger Award

  1. Moja arogancija spram neodgovaranja / neobjavljivanja ponekih komentara u sebi sublimira i to da sam feminstkinja, naročito bogohulna, sotona… Što bih se objašnjavala dalje nekima koji su me odmah prozreli. 😀
    Redovno čitam razne preporučene molitve za spasenje duše. 😉

Komentar:

